Jak pozbyć się cellulitu z przodu ud

Większość badań na temat cellulitu z przodu ud pochodzi z końca lat 70-tych. Wcześniej kobiety rzadko pokazywały swoje nogi. Naukowcy znajdują stare książki ze zdjęciami, aby zobaczyć, jak kobiety wyglądały w tamtych latach, kiedy prawdopodobnie nie miały komputerów do retuszowania zdjęć.

Ćwiczenia na redukcję cellulitu

Pierwszym krokiem w redukcji cellulitu z przodu ud jest rozpoczęcie od ćwiczeń mięśni ud. Pomoże to wygładzić cellulit znajdujący się pod skórą. To ćwiczenie możesz wykonać przy użyciu schodów, ławki lub stopnia fitness. Połóż dłonie razem i ugnij łokcie. Następnie przytrzymaj palce lewej stopy lewymi palcami. Utrzymaj każdą pozycję przez 20 sekund. Powtórz proces na drugiej nodze.

Dobry trening, aby tonować mięśnie i zmniejszyć cellulit z przodu ud obejmuje przysiad. To ćwiczenie celuje we wszystkie obszary dotknięte cellulitem, w tym w przód ud. Aby wykonać przysiad, stań ze stopami rozstawionymi szerzej niż na szerokość ramion. Zegnij łokcie i podnieś lewą nogę, utrzymując zgięte kolano. Użyj lewej ręki, aby wspierać lewą nogę, gdy ją podnosisz. Kiedy poczujesz szarpnięcie, podnieś lewą nogę do góry z łokciami, dotykając kolana prawą ręką.

Innym ćwiczeniem, które celuje w cellulit, jest odwrotna lonża. Polega ono na zgięciu tylnego kolana tak, aby prawie dotknąć podłogi i zrobieniu kroku do przodu przednią nogą. Powtarzaj ćwiczenie przez piętnaście powtórzeń na każdą nogę. Alternatywnie, można zrobić odwrotny lunge, leżąc na podłodze i podnosząc swoje pośladki.

Oprócz wykonywania ćwiczeń na udach, zdrowa dieta jest niezbędna do zmniejszenia cellulitu. Dieta bogata w błonnik, owoce i warzywa pomoże wygładzić strukturę Twojej skóry i zmniejszyć widoczność cellulitu. Pamiętaj też o piciu dużej ilości wody. Pomoże to Twojemu organizmowi wchłonąć więcej składników odżywczych i wypłukać więcej tłuszczu.

Chociaż nie możesz całkowicie wyeliminować cellulitu, możesz zdecydowanie zmniejszyć jego wygląd poprzez ćwiczenia. Poprzez wzmocnienie mięśni pod cellulitem, poczujesz się pewniej w swoim wyglądzie i będziesz miała lepsze poczucie obrazu ciała. Cellulit to stan spowodowany nagromadzeniem niezdrowych toksyn w Twoich tkankach łącznych i komórkach tłuszczowych. I chociaż nie ma stałych rozwiązań, istnieją konkretne ćwiczenia, które możesz wykonywać, które mogą zminimalizować jego wygląd.

Ćwiczenia aerobowe również spalają kalorie i poprawiają ogólny stan zdrowia. Bieganie, jazda na rowerze i wędrówki na świeżym powietrzu to świetne ćwiczenia cardio, które spalają tłuszcz. 20-minutowy spacer to dobry początek i może utorować drogę do bardziej intensywnych ćwiczeń. Jak w przypadku każdego ćwiczenia, musisz być konsekwentny, aby zobaczyć wyniki. Bez regularnych ćwiczeń, dieta jest mało prawdopodobne, aby przynieść jakiekolwiek pozytywne wyniki.

Oprócz zwiększenia sprawności sercowo-naczyniowej, ćwiczenia aerobowe są również doskonałym sposobem na tonowanie obszarów podatnych na cellulit. Zwiększając tętno i obniżając poziom tłuszczu w organizmie, ćwiczenia aerobowe mogą pomóc Ci zmniejszyć wygląd cellulitu. Mogą one również pomóc Ci zmniejszyć ryzyko rozwoju chorób serca i cukrzycy.

Dieta

Cellulit jest powszechną dolegliwością, która dotyka około 90 procent kobiet. Choć nie da się go całkowicie wyeliminować, odpowiednia dieta może pomóc zmniejszyć wygląd cellulitu. Istnieje jednak kilka ważnych wskazówek, których należy przestrzegać. Obejmują one jedzenie dużej ilości owoców i warzyw, unikanie przetworzonej żywności i unikanie sodu.

Cellulit występuje, gdy komórki tłuszczowe naciskają na pasma włókniste, które są połączone z ciałem. To powoduje, że skóra wydaje się grudkowata i wgłębiona. Podczas gdy cellulit jest całkowicie normalnym stanem, zła dieta i brak ćwiczeń mogą prowadzić do tego stanu. Na szczęście, istnieją zabiegi dostępne w celu zmniejszenia wyglądu cellulitu.

Istnieje wiele różnych przyczyn cellulitu. Cellulit jest często spowodowany przez kombinację czynników hormonalnych, starzenia się i niezdrowych nawyków stylu życia. Może również wystąpić w wyniku ciąży lub nagłego przyrostu wagi. Nawet osoby wysportowane mogą mieć cellulit. Aby pozbyć się cellulitu z przedniej części ud, musisz najpierw zidentyfikować pierwotną przyczynę.

Dobry program redukcji cellulitu skupi się na utracie tkanki tłuszczowej przy jednoczesnym ujędrnieniu mięśni pod skórą. Wiąże się to z dietą low-carb, zwiększeniem krążenia i wykonywaniem masaży. Inne strategie obejmują regularne treningi cardio i trening siłowy. Regularne branie prysznica może również pomóc w poprawie krążenia.

.